Monday, December 15, 2008

JaLiNan QaSeh


sedar tak sedar...masa berlalu dengan pantas...kalau dahulu kami semua duduk bersama2 di hosteL SMKAK...tp sekarang mereka sume dah dimiliki...TAHNIAH kepada sahabat2 ku yang telah selamat mendirikan rumah tangga...moga kalian menjadi isteri mithali disamping suami tercinta...tanpa disedari..aku turut berasa gembira dan bahagia apabila melihat sahabat2 ku sudah berkahwin...sabtu lepas..aku,farah dan nadia telah menghadiri perkahwinan sahabat kami herlina...keramahan pasangan suami isteri itu bersama keluarganya terhadap kami sangat dirasai.. walaupun kami adalah tetamu yang terakhir..layanan tetap diberi dengan baiknya...thanx to herlina dan suami...

tapi..kepada geng2 lain...(nad,farah,tikah,che mie dan aku sendiri) kita tetap mentain single...
hahaha...

bila menghadiri perkahwinan HER...macam tak percaya jer...cepat sangat masa berlalu... kenangan tinggal di hostel tiba2 mengingatkan aku kepada kisah lampau...aku,her,nadia,farah,zack,toklah,tikah n che mie serta kawan2 yang lain..membesar di asrama bersama2 selama 5 tahun..bkn satu jangka masa yang pendek...
macam2 dilalui...hehehe...

jodoh...sukar nak ditafsirkan...ada orang kata jodoh perlu dicari dan ada juga yang berkata sebaliknya..buat masa sekarang aku masih belum dapat menafsirkan perkataan itu dengan lebih mendalam...apapun setiap orang ada pendapat mereka tersendiri...

wallahhua'lam...

No comments: