Thursday, February 12, 2009

BuTTeRFly FarM

iemah & mizah sedang asyik tengok bunga n rama-rama

Lin & aKu

depa shuke sungguh posinG!!!

Nak keNa ToLak maSuK daLam KoLam nih!!!

~GANG~

erm...cuti raya cina (cny) yg lepas merata gak la pi jalan2. salah satunya taman rama-rama pulau pinang.sungguh teruja setelah memasuki taman rama2 tersebut. besama-sama aku adalah adik-adik aku (imah & mizah) n member kolej aku yg dtg dari Klang. so,da lang2 datang,aku pun bawak la depa g jalan2 even sesungguhnya aku tak expert jalan pulau...hehehe... lin dok sebelah aku as assistant driver yg bertugas utk membaca signboard kat pulau tu... punya la sebal, sume jalan aku redah sbb xtau jalan termasuk jalan nk balik ke Butterworth semula pun aku tak expert jalan maa...apapun memang enjoy la hari tersebut..hehehhe,,lin,,,mai lagi na...

No comments: