Friday, November 20, 2009

memori @ syabas s/b

kak siah yang banyak menolong aku di kala susah dan senang...thanx kak siah...gambar ini dia ambil ketika kami menghadiri majlis perkahwinan en fairoz miskan di klang. punyer awal sampai..sbb tu kami makan dulu..tak tunggu pengantin...hehe~


rakan-rakan sekerja di syabas s/b. selepas kenyang makan..apa lagik, amik kesempatan pose kat luar opis...opss..jamuan hari raya aidilfitri+deepavali. sengal aa korang..huhu~


hari terakhir di syabas s/b...sedie la jugak aku ni...sebak lak time salam ng kak siah..gambar ini di ambil pada 7 November 2009. Aku g opis lor...amik barang2 kat meja aku...


ni la kawan2 n tempat aku selalu melepak kat opis..terutama pas raya..kueh raya byk daaa cni... gilor kenyang aa time ni...baru pas wat jamuan sempena raya aidilfitri...hehe~


Macam tidak percaya, 6 November 2009 aku telah meletak jawatan di syabas s/b. genap sudah 3 tahun 6 hari aku bekerja di syabas. Macam-macam aku lalui..susah senang, suka duka...semua aku rasa...uhuks...paling kelakar aku selalu di gelar minah rempit oleh member2 aku...tak kira apa golongan...sapa yg penah nampak aku bawak moto mesti gelar aku "minah rempit".haha~
aku suke gelaran itu tp bukan la bermakna aku memang suke merempit..cuma kadang2 jer... saja test power moto ex5 aku tu...hehe~

pengalaman best gak...aku wakil syabas KL lawan badminton...tournament tu...lagi best aku kalah sume set wooo...mana taknyer...x praktis langsung...teruih masok gelanggang lawan...
adess..kena gelak woo ng member2 aku...erm...pas kalah apa lagi..tiap2 minggu turun gelanggang badminton aa...praktis...praktis beb...dek kerna segan dok pinjam raket din ng sarum..aku pon beli aa raket sendiri..haha~ntah aa pasni aku nk main ng sapa laks badminton...rindu aa korang...

tempat mengadu aku adalah kak siah...aaaaaaaaa....pasni xtaw aa nk ngadu ng sapa laks,,,kak siah byk tulun aku dlm pelbagai perkara...paling best...tiap2 jumaat time lunch kami selalu g rempit ke jalan TAR...shopping maa...xpon window shopping...xkira la bulan posa pon..jalan TAR tetap menjadi pilihan...mmg best...

erm...kalau nak citer mmg la x abeh..apapun...kenangan bersama korang tak dapat dilupakan maa...banyak yang aku blajaq drpd korang...tp sampai la yang aku heran...knp dalam ramai2 budak...tech ccu suke bahan aku....???adesss...:)

No comments: